Fizetés
A termékek mellett feltüntetett ár az adott árucikk bruttó vételára, amely már az általános forgalmi adót is tartalmazza és kizárólag a profipadloszolnok.hu webáruházban történt vásárlás esetén érvényes, viszont nem foglalja magába a szállítás költségeit.
A Paradiso 98. Kft. fenntartja az árváltoztatás jogát, de a termékek mellett szereplő vételárak változatlansága a megrendelés életbe lépése és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban garantált. Végleges árnak a második, a „Rendelés visszaigazolás„-ban szereplő összeg tekintendő, mivel a megrendelés ekkor lép érvénybe.
Fizetési mód:
Az áru ellenértékét átvételkor a futárnak kell megfizetni készpénzben.
Termékek kiszállítása
A Szolgáltató webáruházában rendelt termékek kiszállítását a Szolgáltató által megbízott szállítási szolgáltató végzi.
Szállítási díjak:
2800 Ft
Amennyiben a a megrendelt termék(ek) súlya meghaladja az 5 kg-ot, a szállítási díj:
3200 Ft
A szállítási díj nem tartalmazza az áru emeletre történő szállítását.
Kérjük, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol kézbesítési időben át tudja venni a csomagot. Amennyiben a kézbesítő nem találja a címen a Vevőt, vagy annak meghatalmazottját, értesítőt hagy. Az értesítőn lévő telefonszám felhívásával a Vevő egyeztethet új időpontot a másodszori kiszállításra.
A szállítási díj tartalmazza a másodszori kézbesítést is. Amennyiben a kézbesítőnek másodszor sem sikerül a csomagot átadnia a címzettnek, az visszaszállításra kerül a Paradiso 98. Kft. részére és a megrendelés ezután törlődik.
Szállítási idő:
Kérjük, hogy a csomag átvételekor a Vevő minden esetben győződjön meg a következőkről:
Szállítási határidő: 3-15 munkanapon belül, amely a visszaigazolástól számítandó. Kivételt képez, ha a terméket gyártani kell, ebben az esetben akár több hónap is lehetséges.
Ha Vásárló sérülést tapasztal a csomagoláson, az átvétel során, akkor a futártól ne vegye át a terméket és küldje vissza. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja.
A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.
A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha – a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.
Személyes átvétel
Személyes átvételre a Szolgáltató lehetőséget biztosít a Szolgáltató székhelyén